Nacht in het regenwoud...nu weer bijna naar huis.. - Reisverslag uit Kumily, India van Charlie Luijk - WaarBenJij.nu Nacht in het regenwoud...nu weer bijna naar huis.. - Reisverslag uit Kumily, India van Charlie Luijk - WaarBenJij.nu

Nacht in het regenwoud...nu weer bijna naar huis..

Blijf op de hoogte en volg Charlie

24 September 2009 | India, Kumily

Lieve allemaal,

We hebben het overleefd hoor! Geen tijgers die ont verslonden hebben, beren die langskwamen voor wat honing of olifanten voor wat bananen.

Even een kort berichtje, want mn energielevel is erg laag momenteel. Guido is al een week of wat aan het kwakkelen, en nu zet het verder door. Hele nacht heeft hij liggen spoken, en vandaag de hele dag ligt hij al in bed te slapen.
Ik vermaak mezelf maar met een beetje internetten :D

Ik heb eindelijk een cafe gevonden waar ik fotos kan uploaden, dus jullie kunnen kijken op http://kissandpeace.hyves.nl en als je dan een beetje naar beneden gaat, zie je vanzelf fotos staan. Als je daarop klikt zie je ze groter en de rest ook!

Er komt nog een uitgebreider verhaal, maar nu ff niet :)

Morgen met een binnenlandse vlucht naar Mumbai, en maandagmorgen om 2.25 uur terug naar Nederland (aankomst 14.00 uur!)

Dikke kus en tot snel!
xx Charlie

24 september 2009 18:27 | Door: Sieeem
Ha char en guido,

mooi dat het avontuur leuk was en dat je het leuk was. gaat wel snel zeker de tijd? Heb je nog leuke dingen kunnen shoppen? :D

Ik weet nog niet zeker of ik maandag mee kan met je ophalen maar Robin komt sowieso!

Kuzzz Siemieeeee
----------------------------
25 september 2009 07:01 | Door: pa kees
Hallo Kids,

effe vanaf mun werk een reactie.

Mooi dat jullie niet zijn opgegeten door de wilde beesten.

We zien elkaar weer gauw.

groeten Pa
----------------------------